שאלות כלליות

מי עומד מאחורי ``פריגל``?

מאחורי מועדון הגלישה וחנות פריגל עומדים מתי ושושי פרידמן. העסק הוקם בשנת 1979 ומלווה כבר מעל 40 שנים את ציבור הגולשים בישראל. 

רוצים לדעת עלינו עוד? לחצו>> כאן לסיפור המלא שלנו

האם ניתן לקבל שירות משלוחים גם למוצרים שחברת הדואר אינה יכולה לקחת? מוצרים גדולים כגון גלשנים, סאפים ועוד?

כן, ניתן לקבל שירות משלוח מיוחד עד הבית (בין חיפה לאשדוד) בעלות של 200 ש”ח.

הפריט יגיע לכתובת אשר תינתן ע״י הלקוח עד כ-8 ימי עסקים בהתראה של 24 שעות מראש. על הלקוח או מי מטעמו להיות בכתובת בעת אספקת הפריט על מנת לקבלו. במידה ולא יוכל הלקוח לקבל את הפריט ביום החלוקה יתאחר המשלוח בעוד כעד 8 ימי עסקים.

מה ניתן לעשות בפריגל?

במועדון הגלישה ניתן לעשות קורסים אישיים או קבוצתיים, להשכיר ציוד לתרגול, לאחסן ציוד אישי, לרכוש ציוד מקצועי לגלישה במגוון תחומים ולקבל שירות תיקונים.

האם אתם עושים ימי כיף לפרטיים, ארגונים וחברות?

כן, ניתן לקיים אצלנו אירועים פרטיים הכוללים חוויה והתנסות בספורט ימי.

פרטים נוספים על ימי הכיף ואירועים שלנו ניתן למצוא>> כאן

או בטלפון >> 055-8821852

האם החוף שלכם הוא חוף רחצה מוכרז?

לא, החוף מיועד באופן ספיצפי לספורט ימי ולא מוגדר כחוף רחצה מוכרז, לכן הוא אינו כולל שירותי הצלה.

שאלות נפוצות על רכישת מוצרים באתר

איך ניתן לרכוש מוצר שנמצא באתר ואני מעוניין בו?

רכישת מוצר יכולה להתבצע בשלוש דרכים:

  1. רכישה פיזית דרך החנות שלנו בחוף שדות-ים. 
  2. רכישה טלפונית דרך נציג מכירות בחנות – באמצעות פרטי כרטיס אשראי.
  3. רכישה און ליין דרך האתר, ותשלום מאובטח בכרטיס אשראי.

האם התשלום באינטרנט מאובטח?

בהחלט, התשלום באתר מאובטח בתקן PCI .

מהי מדיניות החלפת/החזרת מוצרים?

את הפרטים המלאים על מדיניות לגבי החלפה/ החזרה של מוצרים, ביטול עסקה ושימוש באתר ניתן למצוא>> כאן

האם ניתן לרכוש באתר עם שירות PAYPAL ?

לא ניתן לרכוש באתר שלנו עם שירות PAYPAL. הרכישה באתר מתבצעת על ידי כרטיס אשראי בצורה מאובטחת. 

האם ניתן לשלם בתשלומים ברכישה באתר?

ניתן לשלם בתשלומים. עד 4 תשלומים שווים ללא ריבית. 

*לקוח אשר עושה רכישה גדולה באתר ומעוניין לברר איתנו על מספר תשלומים גדול יותר נא לפנות אלינו בטלפון 074-7012930

האם ניתן לרכוש גיפט קארד דרך האתר?

כן, ניתן לרכוש שובר מתנה לשיעורים, קורסים ורכישה בחנות פריגל >> כאן

כיצד ניתן לממש שובר מתנה שנרכש דרך האתר?

על מנת לממש שובר מתנה שנרכש דרך האתר, יש ליצור קשר עם המועדון, לציין את מספר הזמנת השובר ולקבוע מועד לשיעור/ קורס שנרכש. במידה ומדובר בשובר לרכישה בחנות, יש להגיע לחנות עם מספר השובר שנרכש על מנת לממש את הסכום הנרכש או חלק ממנו בקנייה בחנות.

המחירים באתר כוללים מע``מ?

כן, המחירים באתר כוללים את מע”מ.

האם יש אחריות על מוצרים שנרכשו דרך האתר?

את הפרטים המלאים לגבי אחריות על מוצרים שנרכשו באתר ניתן למצוא>> כאן תחת הכותרת: אחריות על מוצרים 

אני רוצה לבצע רכישה אבל לא בטוח מה מתאים לי , עם מי מדברים?

ניתן ליצור קשר עם מומחי הגלישה של פרי גל
1. דרך הוואטסאפ 050-5249289
2. בשיחת טלפון 074-7012930
3. להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר ונחזור אליכם.

שאלות נפוצות לגבי משלוחים

האם יש אפשרות של משלוח למוצרים שנרכשו דרך האתר?

כן, ניתן לבחור באופציה של משלוח במהלך הרכישה באתר.

האם ניתן לאסוף פריט שרכשתי בעצמי בחנות?

הפריט יגיע לחנות היבואן של פרי גל עד 2 ימי עסקים מיום הרכישה.

לאחר שיצרו איתך קשר ניתן לבוא ולאסוף את הפריט.

מהי עלות המשלוח?

עלות המשלוח על ידי שליח עד הבית של דואר ישראל הינה 50 ש”ח. 

נציג חברת השליחויות תיצור עמך קשר ותתאם הגעת השליח לכתובת שעדכנת בהזמנה.

תוך כמה זמן אקבל את המשלוח שלי?

משלוח לביתך או למקום עבודתך עד 5 ימי עסקים. נציג חברת השליחויות תיצור עמך קשר ותתאם הגעת השליח לכתובת שעדכנת בהזמנה. אין ביכולתנו לקחת אחריות על עיכובים שחלים בחברות השליחויות/דואר אך נשמח לעמוד לרשותך ולבדוק סטטוס הזמנה בטלפון 074-7012930. כמו כן על אחריות הלקוח להיות בכתובת בעת הגעת השליח ולענות לטלפון בעת יצירת הקשר ע״י השליח.

האם יש סכום רכישה אשר מזכה במשלוח חינם?

על חלק מן המוצרים מתקיים *משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש”ח.

*תקף בלבד למוצרים באריזה שניתן לאיסוף ע”י שליח ברכב רגיל של דואר שליחים לפי מגבלות דואר שליחים של דואר ישראל. עד 5 ימי עסקים.

על מוצרים גדולים יותר שחברת דואר ישראל אינה יכולה לקחת מתקיים *משלוח חינם* ברכישה מעל 3500 ש”ח

האם ניתן לקבל שירות משלוחים גם למוצרים שחברת הדואר אינה יכולה לקחת? מוצרים גדולים כגון גלשנים, סאפים ועוד?

כן, ניתן לקבל שירות משלוח מיוחד עד הבית (בין חיפה לאשדוד) בעלות של 200 ש”ח.

הפריט יגיע לכתובת אשר תינתן ע״י הלקוח עד כ-8 ימי עסקים בהתראה של 24 שעות מראש. על הלקוח או מי מטעמו להיות בכתובת בעת אספקת הפריט על מנת לקבלו. במידה ולא יוכל הלקוח לקבל את הפריט ביום החלוקה יתאחר המשלוח בעוד כעד 8 ימי עסקים.