ההזמנה שלך

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש״ח

אפשרויות המשלוח

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש”ח (דואר שליחים לכל חלקי הארץ)
*תקף בלבד למוצרים באריזה שניתנת לאיסוף ע”י שליח ברכב רגיל של דואר שליחים לפי מגבלות דואר שליחים של דואר ישראל. עד 5 ימי עסקים.
נציג חברת השליחויות ייצור עמך קשר ותתאם הגעת השליח לכתובת שעדכנת בהזמנה. אין ביכולתנו לקחת אחריות על עיכובים שחלו בחברות השליחויות/דואר אך נשמח לעמוד לרשותך ולבדוק סטטוס הזמנה בטלפון 074-7012930. כמו כן על אחריות הלקוח להיות בכתובת בעת הגעת השליח ולענות לטלפון בעת יצירת הקשר ע״י השליח.

משלוח חינם עד הבית ע”י נציג החברה ברכישה מעל 350 ש”ח (אשדוד עד קריות, כולל עמק יזרעאל ומודיעין)
תקף לכל הפריטים שאינם יכולים להיאסף ע”י שליח של דואר שליחים ברכב רגיל של דואר ישראל.
הפריט יגיע לכתובת אשר תינתן ע״י הלקוח, עד כ-5 ימי עסקים בהתראה של עד 24 שעות מראש. על הלקוח או מי מטעמו להיות בכתובת בעת אספקת הפריט על מנת לקבלו. במידה ולא יוכל הלקוח לקבל את הפריט ביום החלוקה יתאחר המשלוח בעוד כעד 5 ימי עסקים.

דואר שליחים* 50 ש”ח
משלוח לביתך או למקום עבודתך עד 5 ימי עסקים. נציג חברת השליחויות תיצור עמך קשר ותתאם הגעת השליח לכתובת שעדכנת בהזמנה. אין ביכולתנו לקחת אחריות על עיכובים שחלים בחברות השליחויות/דואר אך נשמח לעמוד לרשותך ולבדוק סטטוס הזמנה בטלפון 074-7012930. כמו כן על אחריות הלקוח להיות בכתובת בעת הגעת השליח ולענות לטלפון בעת יצירת הקשר ע״י השליח. תקף בלבד למוצרים באריזה שניתן לאיסוף ע”י שליח ברכב רגיל של דואר שליחים לפי מגבלות דואר שליחים של דואר ישראל.

משלוח מיוחד 300 ש”ח עד הבית ע”י נציג החברה (באר שבע, ירושלים, צפונית לקריות, מזרחית לעפולה)
תקף לכל הפריטים שאינם יכולים להיאסף ע”י שליח של דואר שליחים ברכב רגיל של דואר ישראל.
הפריט יגיע לכתובת אשר תינתן ע״י הלקוח עד כ-5 ימי עסקים בהתראה של 24 שעות מראש. על הלקוח או מי מטעמו להיות בכתובת בעת אספקת הפריט על מנת לקבלו. במידה ולא יוכל הלקוח לקבל את הפריט ביום החלוקה יתאחר המשלוח בעוד כעד 5 ימי עסקים.

איסוף עצמי בסניף פרי גל
הפריט יגיע לחנות היבואן של פרי גל ביום העסקים הבא.
צוות החנות יעדכן ברגע שניתן להגיע לאסוף את הפריט.

להמשך רכישה בחנות

Accessibility Toolbar