ההזמנה שלך

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש״ח

סאפ מתנפח

למה לקנות סאפ מתנפח? 

סאפ הוא הספורט הימי שמשגע את העולם כבר מעל עשור. למי שלא מכיר, סאפ הוא גלשן שעליו עומדים ומתקדמים על גבי המים בחתירה בעזרת משוט חד כיווני. חתירה בסאפ היא ספורט נהדר אשר מאמן את שרירי הליבה ומשפר את יציבות הגולש. כמו כן, אפשר להשתמש בו במגוון רחב מאוד של תנאי ים וגלישה, והוא פתרון מעולה למי שרוצה לשלב בין חתירה בים שקט ורגוע לבין גלישה ותפיסת גלים אקסטרימית ומלאת אדרנלין.

בתוך עולם זה ישנם כמה קטגוריות עיקריות של שימוש: סאפ לגלישת גלים, לחתירות רייס תחרותיות, אולארונד לחתירה ותפיסת גלים קטנים וסאפ קרוזינג המשמש בעיקר לחתירות ארוכות במגוון תנאי ים. בכל קטגוריה כזאת, ניתן למצוא שני סוגים עיקריים: סאפ קשיח אשר עשוי מחומרים חזקים, עמידים וקלים. והסוג השני סאפ מתנפח אשר מתמלא באוויר בכל פעם שרוצים להשתמש בו, הוא קל לניוד ולשימוש ומתאים במיוחד לאלו אשר אוהבים לטייל עם הגלשן או למי שיש בעיה של אחסון של גלשן קשיח וגדול.

בישראל וברחבי העולם, סאפ מתנפח הוא נפוץ מאוד ואלפים רבים של אנשים משתמשים בו ונהנים מיתרונותיו. לכן, החלטנו לתת לכם הסבר מעמיק על היתרונות הרבים שיש לו ולמה לדעתנו רכישה שלו היא שווה ומשתלמת ביותר.

 

למה כדאי לכם לקנות סאפ מתנפח?

  1. הוא קל לנשיאה וניתן לקחת אותו בקלות לכל מקום

סאפ מתנפח מגיע ארוז בתיק גב עם גלגלים בגובה של מטר בערך. משקל הסאפ כולל המשוט והמשאבה נע בערך בין 13-15 קילוגרם. התיק מגיע עם גלגלים ורצועות נשיאה מובנות ככה שניתן להעמיס את התיק על הגב או לגרור אותו בקלות כאשר אתם הולכים איתו ממקום למקום. בשל הנוחות של האחסון והנשיאה שלו, הוא מושלם למי שרוצה לקחת אותו לטיולים ואפילו לנסיעות לחול. אתם בדרך ליוון ורוצים שיהיה אתכם את הסאפ אישי שלכם לאורך הטיול? אין שום בעיה, רק לארוז את הסאפ המתנפח ולעלות לטיסה. נוסעים לאילת עם המשפחה ובא לכם לחתור על הבוקר במימיו הצלולים של הים האדום? שימו את הסאפ שלכם בתוך תא המטען והתחילו לנסוע. אין ספק, שסאפ מתנפח הוא הפתרון המושלם לכל מי שמחפש דרך נוחה וקלה לקחת איתו את הגלשן ללא הצורך בגגון, רצועות או קשירות מסובכות.

סאפ מתנפח נוח וזמין - פריגל

  1. הוא נוח ומתאים במיוחד לחותרים מתחילים

בשל העובדה שהסאפ הוא מתנפח וממולא באוויר. הוא נוח מאוד לחותרים מתחילים. למה? כי בתור מתחילים הסיכוי שלכם ליפול על הסאפ לעיתים בזמן התרגול או להיפגע ממנו על ידי גל שהפיל אתכם ליד החוף הוא גדול יותר. לכן, השימוש בגלשן מתנפח שהוא מטבעו טיפה רך יותר וסופג מכות וזעזועים בצורה טובה יותר, תסכן אתכם פחות ותקטין את הסיכוי שלם להיפגע או להיפצע על ידי גלשן הסאפ בזמן התרגול. בנוסף, בגלל שהוא נוח וקל לנשיאה, גם אם יש תנאי ים מאתגרים שאינם מאפשרים תרגול בים התיכון, אתם תמיד תוכלו לקחת אותו איתכם לכנרת, אילת או לאגם אחר בו המים שקטים, אין גלים וקל יותר לתרגל.

 

  1. הוא עשוי מחומרים איכותיים, חזקים ועמידים מאוד לאורך זמן

עולם הסאפים המתנפחים התקדם מאוד בשנים האחרונות, והחברות המובילות בשוק כגון חברת סטארבורד העולמית עובדות קשה מאוד על פיתוח של טכנולוגיות מתקדמות אשר הופכות את הסאפים המתנפחים לקשיחים הרבה יותר ועמידים הרבה יותר. מי שחווה את החתירה בסאפ מתמפח לפני חמש שנים, יכול לספר שהגלשנים של אז היו איכותיים פחות, הם הרגישו פחות יציבים ונוחים מאלו הקשיחים והיו פחות עמידים ועם תקלות רבות. היום, המצב השתנה בצורה יוצאת דופן ובשנתיים האחרונות הורגשה קפיצת מדרגה משמעותית בתחום. כיום מי שרוכש סאפ מתנפח איכותי מחברה מובילה בתחום יהנה ממוצר באיכות מאוד גבוהה וברמת בניה וגימור שאינם נופלים מן הסאפים הקשיחים. הסאפים המתנפחים של היום מרגישים מאוד קשיחים במים ויציבים. והם בעלי עמידות גבוהה וללא תקלות לאורך זמן. לכן, מי שמחפש סאפ איכותי שישאר איתו לאורך שנים ויתן לו מענה למגוון תנאים רחב מאוד בשילוב עם נוחות וקלות של נשיאה ואחסון, צריך בראש ובראשונה לברר על סוגי סאפים מתנפחים שמתאימים עבורו. 

סאפ מתנפח מומלץ

  1. הוא מושלם לתרגול יוגה!

כן כן שמעתם נכון, יוגה. חותרי סאפ רבים מנצלים את העובדה שהם מתרגלים את החתירה שלהם במרחב הימי, ומתרגלים יוגה על המים כאשר הים רגוע ושקט. תרגול יוגה על המים מעצים את החוויה של התרגול ומכניס מימד נוסף של חיבור לעוצמת הטבע והים לתרגול היוגה אשר נחשב רוחני בכל מקרה. הסאפ המתנפח, מושלם לתרגול יוגה על המים, הוא יותר נוח לשכיבה עליו, לישיבה ולתרגול של תנוחות יוגה שונות. ובגלל שהוא קל ונוח לנשיאה הוא יכול ללוות את המתרגלים איתם במהלך היום, בעבודה או בנסיעות וטיולים. ולצאת החוצה כאשר הם רוצים לתרגל. תחשבו שנייה על התרחיש הבא: אתם מתרגלי יוגה ותיקים בחופשה באילת. הבוקר עולה על הרי הים האדום ואתם במים מתרגלים יוגה על גבי סאפ מתנפח כאשר מסביב רק ים, שקט ועוצמתם של הרי אילת. מושלם לא??

סאפ קשיח לתרגול יוגה

אוקיי, שכנעת אותי! סאפ מתנפח הוא אכן הפתרון המושלם עבורי

אם זאת המחשבה שעברה לכם בראש אחרי שקראתם את כל הסיבות למה כדאי לכם לקנות סאפ מתנפח, מעולה! עכשיו אנחנו רוצים להסביר לכם איך נכון לשמור עליו, בכדי הוא יאריך שנים וישמש אתכם לכל הנסיעות והטיולים שבא לכם לעשות.

 

איך שומרים על סאפ מתנפח?

  • לא גוררים אותו על הרצפה אף פעם

סאפ מתנפח נועד לשימוש במים ולא על חוף הים או רצפת החניון שבו חניתם. לכן, אין לגרור אותו על רצפה אף פעם ובשום אופן. זכרו, הוא מלא אוויר ולכן עם תגררו אותו מספיק זמן או תעמדו עליו במקום שלא מיועד לכך, הוא עלול להינזק ולאבד את היכולת שלו להכיל את האוויר ההופך אותו לקשיח בפנים. אם זה יקרה לא תוכלו להשתמש בו ותאלצו לקחת אותו לתיקון ושיפוץ שיעלה לכם בזמן וכסף מיותרים.

 

  • הזהרו מחפצים חדים

בדומה לסעיף הקודם, יש צורך להיזהר מכל מקום שבו ישנם חפצים חדים אשר עלולים לחורר את גלשן הסאפ ולהוציא ממנו את תכולת האוויר שבו. לכן, כל ניפוח או שמירה שלו בין חתירה לחתירה צריכה להיעשות על משטח רך ככל הניתן לדוגמה דשא או חול רך. ויש צורך לסרוק את השטח לפני ולוודא שאין חפצים חדים כגון אבנים, שברי זכוכית או מסמרים שעלולים לפגוע בו.

 

  • לנקות ולשטוף אותו במים מתוקים לאחר השימוש

בגמר כל שימוש של הסאפ המתנפח, יש צורך לשטוף אותו במים קרים ומתוקים, ולייבש אותו בצל, מאחר וישנם כמה חלקים אשר עשויים ממתכת כגון שסתום הניפוח. לכן, יש צורך להוריד ממנו שאריות של לכלוך, חול ומלח אשר עשויים לפגוע בשלמות החלקים ולפגום באיכות הסאפ לאורך זמן. אך שימו לב! לפני הכנסתו לתוך תיק הנשיאה שלו, יש צורך לייבש אותו לגמרי במקום מוצל. אם תכניסו את הסאפ לתיק הנשיאה כאשר הוא רטוב ממים מתוקים, עלול להתפתח עובש אשר יפגום באיכותו לאורך זמן.

 

  • אחסנו אותו תמיד במקום מוצל ולא חם מאוד

כאשר מסיימים את השימוש בסאפ ורוצים לאחסן אותו, שמרו אותו במקום מוצל וקריר יחסית. הוא עשוי מחומרים שונים אשר אינם אוהבים חשיפה ממושכת לקרני שמש ולחום. לכן, יש לאחסן אותו בתיק הנשיאה שלו כאשר הוא במקום מוצל ולא חם. אחסנה במקום חם מאוד כגון בגז’ של רכב או בגינה חשוף לשמש היא רעיון לא טוב ותוביל לאורך זמן לפגיעה באיכות ובעמידות החומר. מכיוון שהוא מתקפל לתיק נשיאה קטן יחסית, אין בעיה לאחסן אותו בתוך הבית באחד החדרים או במחסן, רק אל תשאירו אותו בשמש. 

 

זהו, עד כאן המאמר שלנו על למה כדאי לכם לקנות סאפ מתנפח. אם הגעתם עד כאן יש סיכוי רב ששכנענו אתכם לפחות לבדוק איתנו את הנושא. אנו מקווים שגם אתם כמונו נלהבים מהספורט החדש והעולמות החדשים שהוא פותח עבור אוהבי הים והגלישה.

גלשני סאפ מתנפחים מומלצים

אודות המחבר:

Accessibility Toolbar