ההזמנה שלך

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש״ח

שאלות ותשובות

FAQ

עמוד הבית שאלות ותשובות

כל התשובות לכל השאלות שלכם

שאלות כלליות

מאחורי מועדון הגלישה וחנות פריגל עומדים מתי ושושי פרידמן. העסק הוקם בשנת 1979 ומלווה כבר מעל 40 שנים את ציבור הגולשים בישראל. 

רוצים לדעת עלינו עוד? לחצו>> כאן לסיפור המלא שלנו

כן, ניתן לקבל שירות משלוח מיוחד עד הבית (בין חיפה לאשדוד) בעלות של 200 ש”ח.

הפריט יגיע לכתובת אשר תינתן ע״י הלקוח עד כ-8 ימי עסקים בהתראה של 24 שעות מראש. על הלקוח או מי מטעמו להיות בכתובת בעת אספקת הפריט על מנת לקבלו. במידה ולא יוכל הלקוח לקבל את הפריט ביום החלוקה יתאחר המשלוח בעוד כעד 8 ימי עסקים.

במועדון הגלישה ניתן לעשות קורסים אישיים או קבוצתיים, להשכיר ציוד לתרגול, לאחסן ציוד אישי, לרכוש ציוד מקצועי לגלישה במגוון תחומים ולקבל שירות תיקונים.
כן, ניתן לקיים אצלנו אירועים פרטיים הכוללים חוויה והתנסות בספורט ימי. פרטים נוספים על ימי הכיף ואירועים שלנו ניתן למצוא>> כאן או בטלפון >> 055-8821852
לא, החוף מיועד באופן ספיצפי לספורט ימי ולא מוגדר כחוף רחצה מוכרז, לכן הוא אינו כולל שירותי הצלה.

שאלות נפוצות על רכישת מוצרים באתר

בהחלט, התשלום באתר מאובטח בתקן PCI .

רכישת מוצר יכולה להתבצע בשלוש דרכים:

  1. רכישה פיזית דרך החנות שלנו בחוף שדות-ים. 
  2. רכישה טלפונית דרך נציג מכירות בחנות – באמצעות פרטי כרטיס אשראי.
  3. רכישה און ליין דרך האתר, ותשלום מאובטח בכרטיס אשראי.

את הפרטים המלאים על מדיניות לגבי החלפה/ החזרה של מוצרים, ביטול עסקה ושימוש באתר ניתן למצוא>> כאן

לא ניתן לרכוש באתר שלנו עם שירות PAYPAL. הרכישה באתר מתבצעת על ידי כרטיס אשראי בצורה מאובטחת.

יתן לשלם בתשלומים. עד 4 תשלומים שווים ללא ריבית.

*לקוח אשר עושה רכישה גדולה באתר ומעוניין לברר איתנו על מספר תשלומים גדול יותר נא לפנות אלינו בטלפון 074-7012930

כן, ניתן לרכוש שובר מתנה לשיעורים, קורסים ורכישה בחנות פריגל >> כאן

על מנת לממש שובר מתנה שנרכש דרך האתר, יש ליצור קשר עם המועדון, לציין את מספר הזמנת השובר ולקבוע מועד לשיעור/ קורס שנרכש. במידה ומדובר בשובר לרכישה בחנות, יש להגיע לחנות עם מספר השובר שנרכש על מנת לממש את הסכום הנרכש או חלק ממנו בקנייה בחנות.
כן, המחירים באתר כוללים את מע”מ.
את הפרטים המלאים לגבי אחריות על מוצרים שנרכשו באתר ניתן למצוא>> כאן תחת הכותרת: אחריות על מוצרים

ניתן ליצור קשר עם מומחי הגלישה של פרי גל
1. דרך הוואטסאפ 050-5249289
2. בשיחת טלפון 074-7012930
3. להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר ונחזור אליכם.

שאלות נפוצות לגבי משלוחים

כן, ניתן לבחור באופציה של משלוח במהלך הרכישה באתר.

הפריט יגיע לחנות היבואן של פרי גל עד 2 ימי עסקים מיום הרכישה.

לאחר שיצרו איתך קשר ניתן לבוא ולאסוף את הפריט.

עלות המשלוח על ידי שליח עד הבית של דואר ישראל הינה 50 ש”ח. נציג חברת השליחויות תיצור עמך קשר ותתאם הגעת השליח לכתובת שעדכנת בהזמנה.
משלוח לביתך או למקום עבודתך עד 5 ימי עסקים. נציג חברת השליחויות תיצור עמך קשר ותתאם הגעת השליח לכתובת שעדכנת בהזמנה. אין ביכולתנו לקחת אחריות על עיכובים שחלים בחברות השליחויות/דואר אך נשמח לעמוד לרשותך ולבדוק סטטוס הזמנה בטלפון 074-7012930. כמו כן על אחריות הלקוח להיות בכתובת בעת הגעת השליח ולענות לטלפון בעת יצירת הקשר ע״י השליח.
על חלק מן המוצרים מתקיים *משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש”ח. *תקף בלבד למוצרים באריזה שניתן לאיסוף ע”י שליח ברכב רגיל של דואר שליחים לפי מגבלות דואר שליחים של דואר ישראל. עד 5 ימי עסקים. על מוצרים גדולים יותר שחברת דואר ישראל אינה יכולה לקחת מתקיים *משלוח חינם* ברכישה מעל 3500 ש”ח
כן, ניתן לקבל שירות משלוח מיוחד עד הבית (בין חיפה לאשדוד) בעלות של 200 ש”ח. הפריט יגיע לכתובת אשר תינתן ע״י הלקוח עד כ-8 ימי עסקים בהתראה של 24 שעות מראש. על הלקוח או מי מטעמו להיות בכתובת בעת אספקת הפריט על מנת לקבלו. במידה ולא יוכל הלקוח לקבל את הפריט ביום החלוקה יתאחר המשלוח בעוד כעד 8 ימי עסקים.

Accessibility Toolbar