ההזמנה שלך

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש״ח

מותג הגלישה סטארבורד

סוד ההצלחה של STARBOARD – מותג הגלישה המוביל בעולם

אם עדיין לא שמעתם על מותג הספורט הימי המוביל בעולם, זה הזמן להכיר. חברת STARBOARD, נוסדה בשנת 1994 על ידי Svein Rasmussen, אלוף עולם בגלישת רוח לשעבר ומתחרה אולמיפי. סטארבורד הוקמה עם חזון ברור להביא לענף הגלישה העולמי חדשנות יוצאת דופן, איכות ללא פשרות והשראה לגולשים ואוהבי הספורט הימי, הרוח והגלים בכל העולם. 

מותג הגלישה סטארבורד

מה הופך את starboard למותג המצליח שהוא?

ערכי המותג אשר עוצבו על ידי סווין במשך עשרות שנים אשר מקנות לסטארבורד יתרון עצום בעולם הגלישה וייצור גלשנים וציוד לספורט ימי. אלו הערכים אשר מהווים נר לרגלי החברה:

שמירה על איכות הסביבה
סטארבורד מחויבת לתהליך ייצור גלשנים בר קיימא ככל הניתן. לאורך השנים, סטארבורד עשו מאמצים אדירים על מנת להפחית את השימוש בחומרים מזהמים בתהליכי הייצור, ופיתוח של חומרים אחרים אשר מפחיתים בצורה משמעותית את ההשפעה הסביבתית שיש לתהליך ייצור מתחילתו ועד סופו. כמו כן, הם משקיעים בפרויקטים רבים אשר כל מטרתם היא שיפור ושימור איכות הסביבה בכלל ושמירה על מגרש המשחקים הפרטי שלנו הגולשים, הימים והאוקיינוסים ברחבי העולם. אם תרצו לדעת עוד על המאמצים האדירים שסטארבורד עושים על מנת לשמור על איכות הסביבה תוכלו למצוא זאת בלחיצה כאן.

Starboard מובילה בחדשנות איכותית innovation Quality

ערך נוסף אשר מוביל את החברה ומאפשר לה להיות בחוד החנית בכל מה שקשור לייצור גלשנים הוא החדשנות האיכותית. סטארבורד שמה דגש עיקרי על הציוד האיכותי והחדשני ביותר, תוך השקעה בתהליכי פיתוח וניסיון, במטרה להביא לגולשים ברחבי העולם את הגלשנים וציוד הגלישה הטוב ביותר שקיים.

ניתן לראות שלאורך השנים, סטארבורד הביאה לעולם גלישת הרוח, ה-סאפ sup ועכשיו גם לתחום ה- פויל וגלישת ה- וינג wing החדשניים טכנולוגיות ופיתוחים שהיו ייחודיים רק להם.
הציוד שהחברה מייצרת נבדק ומאושר על ידי הגולשים הטובים בעולם בתחומם, גולשים אשר זוכים באופן קבוע במקומות הראשונים בתחרויות ואליפויות ברחבי העולם.

השילוב המנצח הזה של תהליכי ייצור חדשניים, עיצובים פורצי דרך ונבחרת גלישה חלומית מביאה את סטארבורד בכל שנה לאותה התוצאה, ייצור ציוד גלישה איכותי וחדשני אשר מוביל את ענף הגלישה העולמי למקומות חדשים ומעניינים בכל שנה מחדש.

דוגמא לחדשנות בתחום גלשני הסאפ המתנפחים של סטארבורד תוכלו למצוא כאן.

LIVING THE TIKI LIFE. מה עומד מאחורי הסמל המפורסם של החברה, ה- TIKI?

מלבד המחויבות של סטארבורד לבניית גלשנים חדשניים ואיכותיים. החבר’ה של סטארבורד עובדים קשה בכדי להביא את הבשורה של הספורט הימי לכמה שיותר אנשים בעולם. כאנשי ים וחובבי גלישה, הם יודעים כמה לספורט הימי יש כוח לשנות חיי אנשים, לחזק את הכושר הפיזי והמנטלי ולשפר את איכות החיים שלהם באופן כללי.
מתוך כך, הם בחרו את סמל המותג שלהם להיות ה- TIKI, שמגיע יחד עם הסיסמא המנצחת LIVING THE TIKI LIFE. 

סמל הטיקי של סטארבורד קיבל את ההשראה שלו משמו של האל טיקי אשר מוזכר במיתולוגיה של בני האינקה כאל הרוח והמים. הטיקי מסמל עבור סטארבורד את החיבור העמוק לטבע, לאוקיינוס ולים. ואת החופש ליהנות ממגרש המשחקים הענקי ביותר בעולם! הים. לחיות לאורו של סמל הטיקי אומר לחפש את החיבור לטבע ולים בכל הזדמנות, ולהתחבר בצורה עמוקה למה שעושה לנו הכי טוב. ספורט ימי וגלישה. 

סמל הטיקי של סטארבורד

Starboard מעל 25 שנים של חדשנות

אין ספק, החדשנות ואיכות הציוד של סטארבורד תרמה רבות להצלחתה ברחבי העולם ומיצובה כאחת מחברות הגלישה הגדולות, המצליחות והבולטות בתעשיית הספורט הימי העולמי. אך יש מרכיב נוסף שבא לידי ביטוי כאשר מדברים על ההצלחה של סטארבורד, התמדה.

חברת סטארבורד, שהחלה את דרכה בשנת 1994, פועלת ומייצרת גלשנים וציוד לספורט ימי כבר מעל 25 שנים. בזכות ההתמדה של הצוות של Starboard, והאמונה של הלקוחות במוצרי החברה’ הפכה סטארבורד לאחת מהיצרניות הותיקות ביותר בענף, כאשר היא מצליחה בכל שנה מחדש לתת ערך נוסף לתחום ולקדם את הערכים המזוהים עמה כל כך. 

בנוסף, לאורך השנים חברת סטאבורד עובדת במרץ בכדי לפתח מותגי בת שיעבדו תחתיה ויספקו ציוד גלישה איכותי במגוון תחומים. בין היתר ניתן למצוא את המותגים המוכרים: AIRUSH לעפיפונים וגלשני קייט מתקדמים בשוק, המותג SEVERNE עם מפרשים לגלישת רוח וציוד נלווה והמותג FREEWING אשר מוביל את תחום גלישת הוינג והפויל עם מוצרים איכותיים פורצי דרך ועוד רפרטואר עשיר. 

כמו כן, סטאבורד נבחרה השנה להיות היצרן העולמי הרשמי של הדגם האולימפי בגלישת רוח IQ FOIL. סטארבורד השקיעה שנים בפיתוח ציוד הפויל המושלם אשר יוכל לתת פלטפורמה לגולשי רוח אולימפיים ברחבי העולם להתפתח בתחומם ולהשיג את המטרות האולימפיות שלהם, כאשר הם מתחרים על הציוד הטוב בעולם.

פרי גל ציוד לספורט ימי – יבואנים רשמיים של סטארבורד Starboard

כבר בשלבים המוקדמים של התפתחות החברה זיהינו בפרי גל שמדובר על מותג יוקרתי ואיכותי שנולד בשביל להישאר ולהוביל את התחום.
אנחנו יבואנים רשמיים של המותג סטארבורד בישראל מאז שנת 1995.
אצלנו תמצאו מגוון רחב מאוד של מוצרי החברה ומותגי הבת שלה. כמו כן, צוות החנות מורכב מגולשים מנוסים ומקצועיים אשר עושים שימוש תדיר במוצרי החברה והם כאן בשבילכם, לכל שאלה, ייעוץ או הכוונה.

אנו מאמינים שכמונו, גם אתם תתאהבו במותג סטארבורד ובמה שהוא מייצג. בעצם איך לא? כאשר אתם גולשים על הגלשנים של סטארבורד, אתם נהנים משני העולמות: גם ציוד איכותי וברמה הגבוהה ביותר שיכול להביא את היכולות שלכם לשיא הביטוי שלהם. וגם משקיעים בחברה אשר מחויבת כל כולה להפוך את העולם הזה לטיפה טוב יותר. מה שנקרא WIN WIN. 

רוצים לדעת עוד על מוצרי החברה? צרו איתנו קשר עוד היום ויותר מנשמח לעזור…

אודות המחבר:

Accessibility Toolbar