ההזמנה שלך

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש״ח

קורס גלישת רוח

איך לגלוש על גלשן רוח

שלום, אם הגעתם לכאן זה אומר שאתם אוהבים את הים, ורוצים ללמוד לגלוש רוח. מעולה, הגעתם למקום הנכון.

ספורט גלישת הרוח הוא ספורט מענה במיוחד שניתן לעשות כמעט בכל מקום בעולם שבו יש מקור מים כגון ים, אגם, מאגרי מים ועוד. ישראל, היא אחת מהמדינות שבהן ספורט גלישת רוח הוא אחד מסוגי הספורט המפותחים ביותר שיש. ואנו זוכים באופן קבוע במדליות ופרסים בתחרויות רבות ברחבי העולם.

ההישג הגדול ביותר שלנו הוא שלוש מדליות אולימפיות שהביאו למדינת ישראל הגולשים שחר צוברי וגל פרידמן (שבסיס האימונים שלו היה באותו חוף בדיוק שבו אנו מלמדים גלישת רוח).

אז איך מתחילים ללמוד לגלוש רוח?

ראשית נציין שגלישת רוח מתבצעת במרחב הימי, שלמרות כל הדברים הנפלאים שהוא מביא עימו, הוא אינו נטול סכנות. לכן, הכי טוב ללמוד קורס גלישת רוח במועדון או בית ספר לגלישה עם ניסיון רב בתחום.

ההמלצה שלנו היא לעבור קורס גלישת רוח במסגרת של מועדון מקצועי שעובד על פי סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ובטיחות, ושמעסיק מדריכים מנוסים ומקצועיים. מעבר קורס גלישת רוח במועדון מקצועי יבטיח שתצאו מהקורס עם כל הידע התיאורטי והמעשי הדרוש לכם על מנת להתחיל ולגלוש רוח בצורה בטיחותית ומקצועית.

רגע, אי אפשר ללמוד גלישת רוח לבד?

אז כן, ניתן ללמוד לגלוש רוח לבד. אך מכיוון שמדובר בספורט שמעורבת בו טכניקה רבה (ולא הרבה כוח כמו שהרבה אנשים חושבים). למידה עצמית בדרך כלל תהיה מאוד קשה, מסורבלת ולעיתים קרובות אפילו מתישה עד כדי רצון לפרוש מהתחום.

עוד דבר שכדאי לדעת, ציוד גלישת רוח מגיע במגוון עצום של גדלים, אורכים, נפחים ורמות מחיר, מה שהופך את תהליך הלימוד העצמי לקשה ומסורבל עוד יותר. לא פעם אנחנו נתקלים בגולשי רוח אשר רכשו ציוד על מנת ללמוד בעצמם, ורכשו ציוד שאינו מתאים להם בשום צורה. בכך הם הפסידו פעמיים, גם לא למדו לגלוש רוח כמו שהם רצו, וגם הוציאו כסף מיותר על ציוד גלישת רוח שאינו מתאים לרמתם.

איך עושים את הצעדים הראשונים בגלישת רוח?

מגיעים להתייעץ או ללמוד במועדון גלישת רוח וספורט ימי מקצועי.
מועדון גלישת רוח מקצועי מחזיק ברשותו ציוד המותאם במיוחד למתחילים. ציוד יציב ונוח שקל להתחיל לגלוש איתו בצורה הכי נכונה ונוחה שיש. שימוש בציוד כזה מקדם את הגולש מהר, וכאשר הוא מגיע לרמה מסוימת, או תמיד יכול לרכוש ציוד פרטי משלו, לאחר שהתייעץ עם המדריכים המנוסים של המועדון.

באילו חופים הכי כדאי ללמוד לגלוש רוח?

מכיוון שגלישת רוח דורשת יציבות מן הגולש כאשר הוא עומד ומנווט את עצמו במים, הכי מומלץ להתחיל לגלוש רוח בחוף מוגן מגלים.
חוף פתוח שאינו מוגן מגלים יקשה את תהליך הלמידה שלכם ויגרום למאמץ מיותר ותסכול רב בזמן הלמידה.
לכן, חפשו חוף שהגישה אליו נוחה ושהוא מוגן כמה שיותר מגלים.

מי שמכיר את החוף שאנו מלמדים בו, יודע שהוא החוף הנוח ביותר מבחינת גישה ואזור אימון ולימוד שיש לאורך קו החוף של ישראל. אתם מוזמנים להגיע ולראות בעצמכם במה מדובר!

הבנתי, אני רוצה להפוך לגולש רוח! איך מתחילים?

פשוט מאוד – נכנסים לאתר שלנו, קוראים על קורס גלישת הרוח שלנו ומרימים טלפון על מנת לקבוע את השיעור הראשון שלכם.

אתם יכולים גם לדלג על הקטע של האתר, וליצור איתנו קשר מיד בטלפון – 072-3952281.

ניפגש במים!
צוות פריגל

אודות המחבר:

Accessibility Toolbar