ההזמנה שלך

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש״ח

קורסי גלישת קייט סרפינג בפריגל

איפה כדאי ללמוד קורס קייט סרף

איפה כדאי ללמוד קורס קייטסרף? כל מה שאתם צריכים לדעת על קורס קייט סרפינג בישראל.

אם אתה קורא את המאמר הזה, דבר ראשון ברכות! עשית את הצעד הראשון בדרך להיות גולש קייט מקצועי.

בטח עולות בך שאלות רבות לגבי קורס קייטסרף, איך מתחילים? איפה לומדים? כמה זמן? ועוד שאלות רבות. בשביל זה אנחנו פה. המאמר הזה נכתב על מנת לתת לך את כל המידע שאתה צריך בשביל להתחיל ולגלוש קייטסרף בצורה מסודרת, מקצועית ובטיחותית.

איפה לומדים לגלוש קייטסרף?

ראשית, נציין שגלישת הקייטסרף היא מוגדרת כספורט אקסטרים. לכן, יש ללמוד קורס קייטסרף במועדון או בית ספר לגלישה אשר מוסמכים לכך, ולא לנסות ללמוד לבד או עם חבר שאינו מוסמך להעביר קורסים מסוג זה. לימוד עצמי או במקום שאינו מוסמך להעביר קורסים של גלישת קייטסרף, עלולים להיגמר בחבלה או פציעה של הלומד ואינם מומלצים כלל וכלל.

ההמלצה שלנו היא לעבור קורס קייט סרפינג במסגרת של מועדון מקצועי שעובד על פי הסטנדרטים של ארגון הקייט העולמי IKO. ושמחזיק מדריכים מנוסים ומקצועיים. מועדונים שמוסמכים ללמד בשיטת IKO מעבירים את הקורס בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים, והם יבטיחו שתצאו מהקורס עם כל הידע התאורטי והמעשי הדרוש לכם על מנת להתחיל ולגלוש קייט בצורה בטיחותית ומקצועית.

איך יודעים איזה בית ספר לגלישה מתאים לי?

פשוט תתחילו לבדוק. בישראל פרוסים מספר מועדונים שמעבירים קורס קייט, אך רק בודדים מוסמכים על ידי הארגון העולמי IKO. פשוט תרימו טלפון ותשאלו את הנציג את כל הפרטים שברצונכם לדעת. ואל תשכחו לוודא שמדובר במועדון מקצועי וותיק. ולא בגולש שחזר מהטיול הגדול שלו לפני שבועיים, שם עגלה על החוף, ומסכן אתכם ואת הסובבים.

מה כדאי לברר לפני שמתחילים קורס קייטסרף?

אחרי שווידאנו שאכן מדובר במועדון קייט מקצועי וותיק בתחום, כדאי שנבדוק כמה דברים לגבי הקורס.
ראשית, בדקו את הזמנים והמועדים שהקורס מתבצע בהם. מכיוון שספורט הקייט תלוי בתנאי הרוח והים. כדאי לכם לבדוק את זמינות המועדון לשיעורים והדרכות. השעות שבדרך כלל תנאי הים מאפשרים לקיים שיעורי קייט בים התיכון, הן השעות 11-18. לכן, חשוב שתבדקו האם זה מתאים לכם עם לוח הזמנים שלכם, ואם אכן המועדון שבו אתם מבקשים לעשות את הקורס אכן זמין לקבל אתכם בשעות אלו במהלך השבוע או בסופי שבוע.

כמו כן, קייט סרפינג בישראל לומדים בדרך כלל בחודשים מרץ עד נובמבר. כאשר בשאר החודשים התנאים פחות מתאימים ורוב בתי הספר לגלישת קייט יוצאים לפגרה משיעורי קייט (בחודשים אלו אפשר ללמוד ולהתנסות בסוגי ספורט ימי אחרים כגון שייט בקטמרן או גלישת גלים). לכן, בררו האם בחרתם בזמן הנכון, והאם בית הספר לגלישה שלכם מקיים את שיעורי הקייטסרף שלו בזמנים בהם תנאי הים והגלישה הם הטובים ביותר

האם קורס קייט עושים בקבוצה או באופן פרטני?

קורס קייט מקצועי, עושים באופן פרטני כאשר על כל חניך יש מדריך צמוד, ולא באופן קבוצתי. מכיוון שהמצנח (הקייט), מייצר המון כוח ודורש טכניקה על מנת לשלוט עליו. חשוב מאוד שיהיה מדריך מאחוריכם בכל זמן נתון, אשר יכול להגיב לכל תרחיש בזמן השיעור. לימוד באופן קבוצתי מונע מהמדריך להיות צמוד אליכם, ומסכן אתכם ואת הסביבה שבה אתם מתאמנים.

את קורס הקייט סרפינג ניתן לעשות גם בזוג, כאשר המדריך כל פעם צמוד לאחד מהתלמידים בזמן שהתלמיד השני מסתכל, מקשיב ולומד מטעויות.

מה משך הזמן של קורס קייטסרף?

אורכו של קורס קייטסרף בסיסי הוא כשש שעות, אשר מקנות לתלמיד את הבסיס התיאורטי והמעשי אשר דרוש לו על מנת להמשיך ולהתאמן בעצמו בצורה בטיחותית עם ציוד אישי משלו.

כמו כן, תמיד יש אפשרות להאריך את משך הקורס ולקחת שיעורים נוספים במידה ודרוש תרגול נוסף או צבירת ביטחון במים.

מה עוד כדאי לי לדעת לפני שאני מתחיל קורס קייטסרף?

קייטסרף הוא ספורט אשר דורש אימון והתמדה. לכן, חשוב שתבינו שאין פה קסמים. על מנת להפוך לגולש קייטסרף מקצועי, לא מספיק רק לעשות קורס. זה דורש מכם להמשיך להתמיד, להגיע לחוף הים ולהתאמן על יכולות הגלישה שלכם בכל זמן שאתם יכולים ושתנאי הים מאפשרים זאת.

קורס קייטסרף נותן לכם את כל הכלים הדרושים לכם על מנת שתרגישו בטוחים ביכולות שלכם מספיק כדי להמשיך ולהתאמן. מפה קצב ההתקדמות שלכם יקבע לפי רמת ההשקעה שלכם בספורט. כמו בכל דבר בחיים. התמדה תביא לתוצאות ותהפוך אתכם לגולשים עם ניסיון וביטחון בים.

הבנתי, אני רוצה להפוך לגולש קייט! איך מתחילים?

פשוט מאוד, נכנסים לעמוד קורס קייט סרפינג ומרימים טלפון על מנת לקבוע את שיעור הקייטסרף הראשון שלכם.

אתם יכולים גם לדלג על הקטע של האתר, וליצור איתנו קשר מיד בטלפון 072-3952281

ניפגש במים!
צוות פריגל

אודות המחבר:

Accessibility Toolbar