ההזמנה שלך

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש״ח

פריגל - ייעוץ והכוונה

חושבים ללמוד גלישה לבד?

או לקנות ציוד משומש און ליין ללא אמא ואבא? תחשבו שנית!

כל הסיבות להגיע אלינו לייעוץ והכוונה שיחסכו לכם הרבה זמן וכסף

תחום הגלישה והספורט הימי בחופי ישראל התפתח בעשר שנים האחרונות בצורה יוצאת דופן ואלפי אנשים לומדים לגלוש ונכנסים לספורט בכל שנה. 

התרחבות הספורט הימי בארץ היא בהחלט תופעה מבורכת שאנו בתור מועדון גלישה ותיק הקיים כבר למעלה מ-40 שנה מעודדים בשמחה. יחד עם זאת, בכל מקום שיש גדילה וצמיחה משמעותית, נכנסים לשוק שחקנים אשר רוצים לרכוב על גל ההתרחבות מבלי שיש להם באמת את הניסיון והמקצועיות הנדרשים בכדי ללמד אנשים גלישה באופן בטיחותי ואיכותי. והם אינם תמיד יודעים להתאים את הציוד הנכון ביותר ללקוחות שלהם. 

בכל שבוע אנו נתקלים בלקוחות שמגיעים אלינו עם ציוד שרכשו והתברר כלא מתאים עבורם. או בבקשה להתמקצע אצלנו באחד מענפי הגלישה למרות שכבר התנסו בשיעור או קורס במקום אחר שלא נתן להם מענה נכון ומדוייק עבורם.

אז מה מייחד אותנו ולמה כדאי לכם לעבור אצלנו לפני כל החלטה על רכישת ציוד או קורס גלישה מקצועי?

הניסיון!

פריגל חנות לגלישה

פריגל, מועדון ספורט ימי וחנות גלישה שמעבירה קורסים מקצועיים בענפי גלישה שונים, מתמחה באירועי חוף מיוחדים ומייבאת את ציוד הגלישה האיכותי ביותר מאז שנת 1979!! 

כבר למעלה מ-40 שנה שהמייסד מתי פרידמן, מגדל ומחנך דור של מדריכים מקצועיים, גולשים ואוהבי ים. ובנוסף, מייבא לארץ את הציוד הכי חדשני מהחברות המובילות בתחום כגון הסאפים וגלשני הרוח של מותג העל STARBOARD.

מי שמכיר את מתי יודע שהערכים: מקצועיות; התמדה; והחדרת אהבת הים לאנשים בוערים בעורקיו. ואת הרוח הזאת הוא מקפיד להעביר לצוות המקצועי של מנהלי המועדון והמדריכים. עם אהבה וחיוך תמידי על הפנים. 

למה אנחנו מספרים לכם את כל זה?

מכיוון שבתחום מקצועי כמו ספורט ימי, אתם רוצים לדעת שאתם בידיים טובות ומקצועיות. שהקורס שאתם עוברים יתן לכם כמה שיותר כלים להתמודד עם אתגרי הגלישה והאימון על הצד המקצועי והבטיחותי ביותר. שהציוד שמוכרים לכם אכן מתאים במיוחד עבורכם, עבור רמת הגלישה שלכם, הניסיון שלכם והתנאים שבהם אתם רוצים לגלוש. אתם רוצים לדעת שלציוד שלכם ולהתקדמות שלכם בגלישה יש אבא ואמא. מקום שרוצה בטובתכם ורוצה לראות אתכם מתקדמים במים ומחייכים מאוזן לאוזן בכל פעם שאתם נכנסים למים.

אם עדיין לא השתכנעתם שציוד גלישה קונים רק ממקצוענים בתחום תנו לנו לתת לכם עוד כמה סיבות לעבור אצלנו לפני שאתם מחליטים איך להתקדם בספורט הימי שבחרתם…

אנחנו נמצאים במיקום מושלם ללמד ספורט ימי

חופש שדות ים

חוף שדות ים הינו אחד החופים היפים ביותר בארץ. היתרון הענק של החוף הוא המתאר המיוחד שלו. בצד הצפוני ישנה לגונה טבעית וסלעים אשר מגנים מכניסת הגלים במלוא עוצמתם. זה הופך את החלק הצפוני לרגוע בדרך כלל ומושלם לקיום שיעורי גלישת רוח, סאפ, קטמרן וגלישת וינג.

הצד הדרומי לעומת זאת פתוח לחלוטין ומתאים במיוחד לשיעורי גלישת גלים. 

התופעה הזאת אינה מתקיימת בכל החופים ולכן היא מייחדת את החוף שלנו. רבים מבתי הספר לגלישה נאלצים לקיים שיעורים בים פתוח בו אין הגנה טבעית מגלים ולכן קשה יותר ללמד ענפים הדורשים שיווי משקל. כגון גלישת רוח וסאפ.

כל הצוות שלנו גולשים! כולל המדריכים, אנשי המכירות, צוות ההנהלה ואפילו מנהלת המשרד

גלישת גלים בפריגל

כמו שכבר הבנתם, אנחנו דוגלים ב”אין חכם כבעל ניסיון” ולטעמנו ככל שיש יותר אנשים בעלי ניסיון בגלישה בצוות שלנו, מבינים את עולם הספורט הימי ומחוברים אליו בנשמה. ככה הלקוחות שלנו מרוויחים יותר. היתרון הענק בכך הוא שלא משנה עם מי תדברו אצלנו, הוא ידע לתת לכם מענה מקצועי או להפנות אתכם לאיש צוות אחר מומחה בתחומו. אצלנו תמצאו אדם אחד לפחות המומחה בסוג הספורט הימי שאליו הוא מחובר ביותר. ברנדון בתחום הקייטסרפינג, שחף בתחום גלישת הגלים, רן בתחום הסאפ, יואב בתחום השייט, אור, דן ומתי בתחום גלישת הרוח והוינג. 

אם אתם רוצים לקבל את המענה המקצועי ביותר עבורכם בנושאים של רכישת ציוד גלישה מקצועי, או הדרך הנכונה להתקדם בספורט, אנו מציעים שתפנו למקצוענים בתחום הגלישה. כאלו שחיים את הגלישה כל יום. שהעבירו אלפי שעות של הדרכה במים, התנסו בעצמם בציוד שהם מוכרים ללקוחות והתמקצעו עם השנים בהתאמה אישית של ציוד לתלמידים והלקוחות שלהם.

אנחנו לא רק מוכרים ציוד, אלא גם מלמדים איך לגלוש עליו!

לימודי גלישה בפריגל

אחת התופעות שצצו בשנים האחרונות בתחום הספורט הימי בארץ היא מכירה של ציוד גלישה על ידי חנויות שאין להן שום נגיעה בתחום. כך ניתן לראות אנשים קונים סאפים או גלשני גלים בחנויות אינטרנט שמייבאות כסאות למחשבים, כלי נגינה, ציוד לגיימרים וכו’. 

באופן עקרוני אין שום בעיה עם זה וכל תחרות בענף היא מבורכת ומאפשרת לצרכנים לבחור בין שלל אפשרויות. אך ברמה המקצועית, הלקוח אשר קונה מוצר גלישה מקצועי מאתר או עסק שאין לו נגיעה בתחום לא מקבל את החליפה השלמה שמתאימה למידותיו. מרמת הלימוד אשר תכשיר אותו להשתמש בציוד, התאמת הציוד הנכונה עבורו וליווי מתמשך ותומך של קהילה בשלבי ההתקדמות.

לכן, אם בחרתם לרכוש מוצר גלישה מקצועי דרך עסק שאינו מבין בתחום ולא יודע להדריך אתכם איך להשתמש בו קחו בחשבון שיתכן ותגלו בסופו של דבר שהציוד שרכשתם אינו מתאים עבורכם ותבזבזו זמן וכסף יקרים.

לחלופין, אם תחליטו ללמוד גלישה ולרכוש ציוד דרך מועדון ותיק ומקצועי שיודע ללוות אתכם מהיום הראשון שלכם במים ועד שאתם כבר גולשים עצמאיים שמתקדמים על ציוד איכותי שהותאם בדיוק עבורכם אז התמונה היא שונה לחלוטין. אתם מתקדמים בכיף בספורט, מקבלים תמיכה ומענה לצרכים שלכם בתור גולשים, מצטרפים לקהילה ובית חם שמלווה ומלמד מאות גולשים בשנה ומקבלים מענה במידת הצורך לשינוי, שדרוג או התאמה של ציוד במהלך ההתקדמות ולאורך שנים.

אנחנו יוצרים תוכן מקצועי בגלישה בעצמנו ולכן יודעים שללמוד לגלוש או להתאים לעצמכם ציוד דרך סרטונים באינטרנט זה פשוט בלתי אפשרי!

עוד תופעה שנפוצה בשנים האחרונות בעולם הגלישה היא כמות התוכן העצומה שיוצאת בתחום הספורט הימי. אם זה מדריכים מקצועיים, טיפים לגולשים מתחילים, ביקורות על ציוד ועוד. גם אנחנו מייצרים ומפיצים תוכן איכותי במטרה לשתף כמה שיותר מהידע המקצועי שלנו לקהילת הגולשים הישראלית. 

יחד עם זאת, בתור יצרני תוכן אנחנו יודעים שלא משנה בכמה סרטונים של גלישה תצפו או כמה מאמרים תקראו הלמידה האמיתית ורכישת הכלים להתאמת ציוד נכונה מגיעה רק מניסיון והתנסות במים.

אנחנו נתקלים בהרבה לקוחות שהחליטו שציוד מסויים מתאים להם על סמך סרטון ביוטיוב, מה שהתגלה לאחר מכן כטעות. הסיבות לכך הן מגוונות, אך העיקריות שבהן הן: 

  1. אין הסבר מותאם אישית – ההסברים בסרטונים מכוונים לקהל רחב ככל הניתן. הם לא לוקחים בחשבון את ההתאמה האישית לגולש ספציפי. כמו כן, לעיתים הם מצולמים על ידי גולשים מנוסים מאוד ששכחו כבר מה זה להיות בנעליים של גולש מתחיל.
  1. אין הסבר על תנאים – תנאי הגלישה בארץ ייחודיים לחופי ישראל. זאת הסיבה שאם אתם צופים בסרטון ממקומות מעבר לים בהם התנאים שונים לחלוטין. יתכן והציוד שמראים לכם בכלל לא מתאים לתנאי הרוח, הים והגלים שיש לנו כאן.
  1. אין התייחסות לנתונים פיזיים ורמתו של הגולש – הסרטונים שאתם רואים לא לוקחים בחשבון את הנתונים הפיזיים היחודיים שלכם ורמת הגלישה שלכם. אתם יכולים לשמוע גולש בסרטון מציין שהוא במשקל של 80 קילוגרם וחותר על סאפ של 110 ליטר. זה הגיוני ברמת העיקרון אך זה מסמן על כך שהגולש הזה הוא כבר חותר סאפ ותיק ושהוא משתמש בסאפ בעיקר לגלישת גלים. לכן אין להכליל את מה שאתם רואים בסרטון עליכם באופן חד משמעי מכיוון שאין התייחסות מדוייקת לנתונים הספציפיים שלכם.

לסיכום, אנחנו מקווים שהצלחנו לשכנע אתכם שלפני שאתם עושים צעד בעולם הגלישה תגיעו אלינו לייעוץ והכוונה מקצועית ללא עלות. 

אנחנו נתאים לכם את הקורס שהכי מתאים עבורכם, הציוד המקצועי שיתן לכם את המענה המדוייק ביותר וליווי לאורך זמן שיאפשר לכם להתקדם בתחום בביטחון ושלווה.

נתראה במים, צוות פריגל!

משפחת פריגל בחנות
אודות המחבר:

Accessibility Toolbar