ההזמנה שלך

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש״ח

שמירה על סנפיר פויל

5 צעדים פשוטים לשמירה על סנפיר ה”פויל”

גלישה עם סנפירי פויל היא בהחלט הדבר החם כרגע בענפי הגלישה השונים – גלישת רוח, קייט, גלישת גלים, סאפ וכמובן גם בגלישת Wing פויל החדישה.
גולשים רבים רוכשים ציוד חדש ונדרשים לבצע התאמות הן בסגנון הגלישה והן בדרך הנכונה לשמור על הציוד שלהם.

מי שכבר רכש וגלש על ציוד פויל, יודע שלסנפיר הפויל יש נטייה לצבירת קורוזיה רבה בין החלקים השונים, ובנקודות החיבור בין הברגים לחלקי הסנפיר. צבירה של קורוזיה על חלקי הסנפיר לאורך זמן, פוגעת באיכות הסנפיר, עלולה לתקוע לחלוטין את הסנפיר ללא אפשרות פירוק ועלולה לגרום לכשל בסנפיר בזמן הגלישה במים. 

טיפים לשמירה על סנפיר פויל

מכיוון שאנו רוצים להימנע מפגיעה בסנפיר, ומצד שני לשמור עליה לאורך זמן. ישנם כמה צעדים פשוטים שאם ניישם אותם בקביעות, סנפיר הפויל ישמר לנו, וימשיך לתת לנו הנאה מרובה במים לאורך זמן. 

1. פירוק ושטיפה של חלקי הפויל השונים לאחר הגלישה: מכיוון שהקורוזיה בין חלקי המתכת נוצרת עם המגע במי המלח של הים. חשוב מאוד לפרק את הסנפיר ולשטוף את החלקים השונים כולל הברגים וחלקי החיבור השונים. ההמלצה היא לעשות את זה לאחר כל גלישה במי ים. אבל גם פירוק ושטיפה לאחר 2-4 שימושים בקביעות. תעזור לשמור על הסנפיר במצב טוב.

2. גירוז ושימון של ברגי הפויל: על מנת למנוע הצטברות של קורוזיה ופירוק של הבורג לאורך זמן. אנו ממליצים מאוד לשמן את הברגים בגריז מיוחד אשר מונע הצטברות קורוזיה. שימון של הבורג בגריז מצפה אותו בחומר שמונע את הריאקציה של מי הים עם חלקי הסנפיר ובכך שומר עליו ומונע הצטברות של קורוזיה והרס של חלקי מתכת.

3. הימנעות מחול כל הניתן: לחול הים, יש נטייה להיכנס למקומות הצרים והצפופים ביותר. כניסה של חול, במיוחד עם שמן גריז על חלקי הפויל, תגרום להצטברות של לכלוך וחול רב אשר תקשה מאוד על פירוק הסנפיר, ותגרום לשחיקה של החלקים (החול ישמש כמו נייר שיוף) כאשר ננסה לפרק אותם. לכן, נסו ככל הניתן להימנע ממגע של סנפיר הפויל עם חול ים.

4. צפו את הברגים בסרט טפלון: סרט איטום טפלון, משמש בדרך כלל לאטימה של צנרות של השקייה ואינסטלציה. הוא מונע כניסה של מים לצינורות ומחברים. לאחר שמרחתם קצת גריז על ברגי הפויל, אתם יכולים לצפות את הברגים בסרט אטימה טפלון, על מנת שפחות מי ים ומלח יגעו בו בכל זמן נתון. זה ישמור עליו וימנע הצטברות של קורוזיה לפרק זמן ממושך יותר.

5. תרגלו כניסה ויציאה נכונה מהמים: הרבה מן הפגיעות של סנפירי פויל: רבות מן הפגיעות בסנפיר קורות לגולשים בעת הכניסה והיציאה מן המים. הסנפיר ארוכה מאוד. וגולש לא מיומן יכול בקלות לשבור חלק כאשר הוא מתחיל גלישה או חוזר לחוף. לכן, חשוב מאוד לתרגל כניסה ויציאה נכונה מן המים. המלצתנו כמובן היא תמיד למצוא מדריך טוב או מועדון שבו תוכלו לתרגל את הנושא בצורה יעילה ובטיחותית.

 

חנות גלישה לציוד פויל

חנות הגלישה של פריגל מציעה מגוון רחב של ציוד איכותי ויוקרתי לפויל. ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של גלשנים, סנפירים, אביזרי עזר וציוד היקפי.

אנחנו מזמינים אתכם לגלוש אלינו לחנות הגלישה ולקבל הצצה אל ציוד איכותי שיוכל לשמש אתכם בהווה ובעתיד. להצצה על חנות הגלישה לחצו כאן

פריגל מונה צוות של גולשים בעלי ניסיון עשיר, אשר מדריכים קהל רחב של גולשים ברמות שונות וכאן על מנת לסייע לכם עם מידע מקצועי, ייעוץ ומענה לכל צורך.

אנחנו מאמינים שבעזרת הטיפים הפשוטים הללו ששיתפנו אתכם, ויישום שלהם, תוכלו בקלות לשמור על סנפיר הפויל שלכם ולהאריך בהרבה את חיי השימוש בו…

Starboard Wave Pro סנפיר פויל גלים
אודות המחבר:

Accessibility Toolbar