ההזמנה שלך

משלוח חינם* ברכישה מעל 350 ש״ח

גריפ לגלשן

מהיום לא צריך שעווה לגלשן הגלים שלכם!

אחד הדברים שכל גולש מתחיל נתקל בו כאשר הוא נכנס לעולם הגלישה, הוא הצורך למרוח שעווה על גלשן הגלים שלו. מריחת שעווה על הגלשן היא הכרחית, מונעת החלקה ומספקת אחיזה טובה של גוף הגולש בזמן הגלישה ובזמן ביצוע תרגילים על הגל. 

מריחת שעווה על גלשן גלים לפני הכניסה למים היא טקס שמלווה גולשים ברחבי העולם כבר עשרות שנים. יחד עם זאת, שעווה לגלשן היא בעלת כמה חסרונות בולטים:

השעווה רגישה לחום ולכן היא נוטה להתמוסס כאשר הגלשן נמצא במקום חם כמו רכב או מחוץ למים. כאשר השעווה נמסה היא נדבקת ומלכלכת את כל מה שהיא באה עמו במגע: בגד ים, חליפת גלישה או מושב הרכב שכל כך ניסינו לשמור עליו נקי.

מכיוון שהשעווה היא חומר דביק ומשכך היא יעילה בשמירה על אחיזה טובה של הגולש בזמן הגלישה ומניעת החלקה, היא גם קשה מאוד לניקוי וכמעט בלתי אפשרי להוריד אותה כאשר היא נדבקת לחומר אחר.

ולבסוף, השעווה גורמת להצטברות של לכלוך על החלק העליון של הגלשן עליו היא מרוחה, וגורמת לגלשן להראות מוזנח, מלוכלך וישן הרבה יותר ממה שהוא באמת.

אז למה להשלים עם כל החסרונות הללו? הכירו את חברת RSPRO המייצרת פתרונות חדשניים להגנה ואחיזה – גריפ לגלשנים.

 

מהי החלופה הטובה ביותר למריחת שעווה על גלשן גלים?

חברת RSPRO מתמחה בייצור מוצרים משלימים ואביזרים לגלישה וסאפ כגון גריפ לגלשנים, מגיני רייל לגלשני סאפ, מדבקות מונעות החלקה לגלשני סאפ, גלשני גלים וקייט סרף. מה שמייחד את מוצרי החברה הוא שהם רב פעמיים. כלומר, כאשר מתקינים סט מדבקות מונעות החלקה או גריפ מונע החלקה אז המוצר נשאר על הגלשן לאורך שנים וללא צורך בהחלפה.

לעומת זאת, כאשר מורחים שעווה לגלשן, יש צורך לחדש את המריחה לעיתים קרובות. למרות ששעווה היא מוצר זול יחסית (15-30 ש”ח), קנייה חוזרת ונשנית של גושי שעווה חדשים תעלה יותר בטווח הארוך מאשר התקנה חד פעמית של גריפ או סט מדבקות. בנוסף, שעווה עשויה בדרך כלל מחומרים סינטטיים (כגון פטרוליום ופראפין) אשר מזיקים לאיכות הסביבה בכלל ולים בפרט. לעומת זאת, גריפים לגלשנים המיוצרים מחומרים ידידותיים לסביבה כגון שעם או סט מדבקות מונעות החלקה מזיקים בצורה מועטה (בעיקר בזמן הייצור), לאיכות הסביבה ואינם פולטים חומרים מסוכנים ורעילים למי הים. 

 

גריפ קדמי לגלשן עשוי שעם ידידותי לסביבה

הגריפ הקדמי של RSPRO הינו גריפ קל משקל, מתאים לכל סוגי הגלשנים, פשוט להתקנה, והכי חשוב ידידותי לסביבה. 

מה זאת אומרת ידידותי לסביבה?

הגריפ עשוי שעם, חומר המופק מעצים כגון אלון השעם, כאשר העץ אינו נכרת והחומר מופק מן הקליפה החיצונית של העץ. בתהליך הייצור שלו משתמשים במינימום אנרגיה, והוא אינו מערב פלסטיק או חומרים מזהמים אחרים בתהליך הפקתו וייצורו. 

כמו כן, השעם אינו סופח מים, הוא קל מאוד ובעל אחיזה גבוהה לרגליים. לכן, הוא מתאים באופן מושלם לייצור גריפים ומוצרים שונים מונעי החלקה. הגריפ הקדמי של RSPRO הוא גריפ ייחודי אשר נותן מענה לכל גולש שמחפש אחיזה מקסימלית לרגליים בזמן הגלישה והביצועים על הגל, ומצד שני מעוניין גם לתרום לאיכות הסביבה על ידי שימוש במוצרים אקולוגיים יותר ומזהמים פחות. 

גריפ קדמי לגלשן - פריגל

גריפ מודולרי לגלשן Hexa Traction 

הגריפ המודולרי של RSPRO, הוא גריפ המורכב מ-16 חתיכות מודולריות בצורת משושה אשר יכולות להיות מודבקות על גבי הגלשן במגוון צורות ומיקומים לפי הצורך של הגולש. 

הגריפ המודולרי של RSPRO הינו מוצר ייחודי אשר מצד אחד מקנה לכם אחיזה מקסימלית של הרגליים בזמן הגלישה ומצד שני מבטל את הצורך להתעסק עם מריחת שעווה לגלשן שתלכלך כל פינה נקייה ותזהם את הסביבה. 

לגריפ המודולרי של RSPRO יש כמה יתרונות בולטים לעומת שעווה לגלשן:

1- הגריפ אינו מושפע מטמפרטורת המים, והוא מתאים לשימוש גם בקיץ וגם בחורף. 

2- הגריפ קל ואינו סופח מים. מריחה של שכבות רבות של שעווה מוסיפה לאורך זמן משקל על הגלשן. לעומת זאת, הגריפ המודולרי אינו סופח מים, הוא דק וקל משקל (115 גרם). 

3- שומר על הגלשן שלכם מקרני UV.

4- אינו מלכלך ואינו משאיר סימנים מיותרים. הגריפ שומר על המראה הטבעי של הגלשן שלכם ועל הצבע שלו לאורך זמן. 

 

רייל סייבר – מגן צד לגלשני סאפ ופויל

מגני הרייל של RSPRO הם מגני הרייל המקוריים, הנמכרים והעמידים ביותר בעולם הסאפ.
המגינים הם בעצם מדבקות לצידי הסאפ או גלשן הפויל, אשר מונעים מכות, פגיעות וחיכוכים על פני הרייל ושומרים על הגלשן לאורך זמן.

מגן הרייל עשוי מחומר גמיש, חזק ואיכותי. ניתן לרכוש את המגן בצבעים או בגרסה שקופה, הוא קל להתקנה ואינו מצריך תחזוקה או טיפול שוטף. 

מה שהופך את מגן הרייל של RSPRO למוצר חובה לכל סאפ, היא העובדה שהמגן שומר בצורה יוצאת דופן על דפנות הגלשן. ולכן הוא שומר על ערכו לאורך זמן, גם לאחר שנים של שימוש.
שמירה על מצבו הפיזי של הגלשן עשויה לעזור לגולש/ חותר בעתיד בעת מכירת הגלשן, או החלפתו במסגרת עסקת טרייד אין.

 

מגן צד לגלשן - רייל סייבר

דינג פאטצ’ DING PATCH

דינג פאטצ’ הוא עוד מוצר חדשני מבית RSPRO. הדינג פאטצ’ זהו בעצם מדבקה איכותית, עבה וחזקה. אשר מהווה פתרון זמני לסגירת פיצוצים קטנים ומניעת כניסה של מים מהשבר לתוך הגלשן.

המוצר אינו מהווה תחליף לתיקון גלשן מקצועי, אך נותן מענה כ”עזרה ראשונה” למקרים בהם אין יכולת לתקן את הגלשן, הוא שאתם ממש חייבים להיכנס למים כי יש תנאים מושלמים, ומעוניינים לתקן את הגלשן רק לאחר הגלישה.

כמו שאר המוצרים, גם הדינג פאטצ’ קל להתקנה, איכותי ומתאים לכל סוגי הגלשנים.

דינג פאטצ' - חנות גלישה פריגל

לסיכום,

ליין המוצרים של חברת RSPRO מצטיין בחדשנות ואיכות גבוהה מאוד. מוצרי החברה נותנים מענה במגוון רחב של תחומים, כאשר החידוש העיקרי הם מוצרים ירוקים וידידותיים לסביבה אשר יכולים להוות תחליף מעולה למוצרים הרגילים שנמצאים כיום בשימוש.

כמו כן, המוצרים מעוצבים במטרה לתת לגולש חווית שימוש מעולה והם פשוטים לשימוש והתקנה.

אז כל היתרונות הללו הגיע הזמן לומר ביי ביי למריחה של שעווה לגלשן ולמעבר למוצרים קלים, נוחים וידידותיים יותר.

אם יש לכם עוד שאלות בנושא קו המוצרים של RSPRO, או שחשקה נפשכם בגריפ לגלשן עשו שעם חדשני ולא מזהם אז צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור!

פתרונות להגנה על גלשן שלא כדאי לפספס

אודות המחבר:

Accessibility Toolbar